ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ DS AUTOMOBILES
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ E-TENSE
Εξηλεκτρισμός DS Automobiles
Τεχνολογία εμπνευσμένη από τη Formula E
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ E-TENSE
ΟΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΑΣ PURETECH
Πιο συμπαγείς, ελαφριοί και ισχυροί
Οι κινητήρες βενζίνης PureTech σάς βοηθούν να ελέγχετε την κατανάλωση καυσίμου, ενισχύοντας παράλληλα την απόδοση του DS σας.
Οι μηχανικοί μας ήταν σε θέση να επιτύχουν σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, μειώνοντας το μέγεθος και το βάρος των κινητήρων μας και ενσωματώνοντας καινοτόμα υλικά με χαμηλό συντελεστή τριβής.
Πιο καθαροί κινητήρες
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ BLUEHDI
Συνδυασμός απόδοσης και οδηγικής απόλαυσης
Σύστημα ελέγχου ρύπανσης τελευταίας γενιάς
Ο καταλύτης οξείδωσης μετατρέπει τους μη άκαυτους υδρογονάνθρακες (HC) και το μονοξείδιο του άνθρακα (CO) σε νερό (H2O) και διοξείδιο του άνθρακα (CO₂).
Ο καταλύτης SCR (Selective Catalytic Reduction) εξαλείφει το 90% των οξειδίων του αζώτου (NOx) μετατρέποντάς τα σε νερό και άζωτο μέσω της προσθήκης του AdBlue®.
Το φίλτρο σωματιδίων (DPF) αφαιρεί έως και το 99,9% των λεπτών σωματιδίων
ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ WLTP
Πιο ρεαλιστικός μετρητής κατανάλωσης
Το WLTP (Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedure) είναι μια μέθοδος έγκρισης οχημάτων προς πώληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Πρόκειται για ένα νέο σύνολο δοκιμών και διαδικασιών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου, των εκπομπών CO2 και των ρύπων από ελαφρά οχήματα σε τυποποιημένες (εργαστηριακές) συνθήκες.
Το WLTP αντικαθιστά την προηγούμενη δοκιμή οικονομίας καυσίμου, γνωστή ως Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης (NEDC), ο οποίος εισήχθη το 1992. Από τον Σεπτέμβριο του 2017, όλα τα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά για πρώτη φορά ελέγχονται μέσω WLTP. Όλα τα αυτοκίνητα που πωλούνται από τον Σεπτέμβριο του 2018 θα δοκιμάζονται σύμφωνα με τους κανόνες WLTP. Αυτή η νέα εργαστηριακή δοκιμή θα συμπληρωθεί επίσης από μια δοκιμή εκπομπών που μετρά τους ρύπους σε καθημερινές συνθήκες, για την παραγωγή εκπομπών πραγματικής οδήγησης (RDE).
Οι νέες διαδικασίες δοκιμής WLTP θα δώσουν στους καταναλωτές μια πιο ακριβή ιδέα για την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 των οχημάτων τους.
Όσον αφορά τις εκπομπές NOx, τα μοντέλα DS Automobiles με κινητήρες Euro 6.2 είναι τρία έτη μπροστά από την εποχή τους για να συμμορφώνονται με το περιθώριο συμμόρφωσης του 1,5 (με μέτρηση RDE - Real Driving Emission), που απαιτείται από τον κανονισμό Euro 6d του 2020.
Χάρη στην έξυπνη χρήση της τεχνολογίας πριν από τον κανονισμό (Επιλεκτική μείωση καταλύτη σε φίλτρα σωματιδίων σε κινητήρες diesel και βενζίνης), τα αυτοκίνητά μας έχουν ήδη εγκριθεί από το WLTP (υποχρεωτικό για όλα τα αυτοκίνητα από τον Σεπτέμβριο του 2018), το οποίο αποτελεί μια πιο ακριβή αναπαράσταση της καθημερινής οδήγηση.
Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο των ανησυχιών μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υποστηρίζουμε πάντα τη δοκιμή που είναι πιο αντιπροσωπευτική του τρόπου οδήγησης των πελατών μας και προσπαθούμε να συμμορφωθούμε με τα νέα πρωτόκολλα δοκιμών για να είμαστε στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας.
Για λόγους διαφάνειας, δημοσιεύσαμε την πραγματική κατανάλωση καυσίμου των αυτοκινήτων μας στην ιστοσελίδα μας από το 2016 και τις πραγματικές εκπομπές NOx από το 2018, σύμφωνα με τους κανόνες που αναπτύχθηκαν με τις ΜΚΟ T&E και FNE και επικυρώθηκαν από ανεξάρτητο τρίτο οργανισμό (Bureau Veritas).
Αλλαγές στις τυποποιημένες διαδικασίες δοκιμής
- Μέτρηση των εκπομπών προκειμένου να εξεταστούν προσαρμογές σε μεμονωμένα οχήματα
- Επέκταση της απόστασης που διανύεται κατά τη διάρκεια των κύκλων
- Δοκιμές σε υψηλότερες ταχύτητες
- Πιο νευρική και ρεαλιστική οδηγική συμπεριφορά
- Μεγαλύτεροι χρόνοι κύκλου
Ένας από τους στόχους της νέας διαδικασίας WLTP είναι να διασφαλίσει ότι η διαδικασία έγκρισης τύπου είναι περισσότερο αντιπροσωπευτική των πραγματικών συνθηκών στις οποίες χρησιμοποιούνται τα οχήματα και οι τρέχουσες τεχνολογίες τους. Ορίζει αυστηρότερες συνθήκες δοκιμής και ένα πιο δυναμικό προφίλ οδήγησης από τον προηγούμενο κύκλο NEDC που αναπτύχθηκε τη δεκαετία του 1990. Βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα οδήγησης, ενώ ο NEDC βασιζόταν σε θεωρητικά προφίλ οδήγησης.
Ο WLTP παράγει επίσης ακριβέστερες τιμές, επειδή λαμβάνει υπόψη τις προδιαγραφές κάθε οχήματος, συμπεριλαμβανομένου όλου του προαιρετικού εξοπλισμού του, ο οποίος μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Οι τιμές WLTP είναι, σε ορισμένες περιπτώσεις, υψηλότερες από τις τιμές NEDC για το ίδιο αυτοκίνητο. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι επιδόσεις στην κατανάλωση καυσίμου έχουν επιδεινωθεί. Απλώς πρόκειται για μια νέα μέτρηση που βασίζεται σε μια πιο αυστηρή, μεγαλύτερης διάρκειας συγκριτική αξιολόγηση που αντικατοπτρίζει καλύτερα την τρέχουσα χρήση των οχημάτων.
NEDC | WLTP | |
---|---|---|
Κύκλος δοκιμής |
Μεμονωμένος κύκλος δοκιμής
|
Δυναμικός Αντιπροσωπεύει την πραγματική οδήγηση |
Χρόνος κύκλου | 20 λεπτά | 30 λεπτά |
Απόσταση κύκλου | 11 χιλιόμετρα | 23,25 χιλιόμετρα |
Φάσεις οδήγησης | 2 φάσεις, 66% αστική και 34% μη αστική | 4 Πιο δυναμικές φάσεις, 52% αστική και 48% μη αστική |
Μέση ταχύτητα
|
34 km/h | 46,5 km/h |
Μέγιστη ταχύτητα
|
120 km/h | 131 km/h |
Επιρροή προαιρετικού εξοπλισμού | Επιπτώσεις CO2 και της απόδοσης καυσίμου που δεν λαμβάνονται υπόψη στο NDC | Επιπλέον χαρακτηριστικά (διαφέρουν ανά αυτοκίνητο) λαμβάνονται υπόψη |
Αλλαγή ταχυτήτων | Τα οχήματα έχουν σταθερά σημεία αλλαγής ταχυτήτων | Διαφορετικά σημεία αλλαγής ταχυτήτων για κάθε όχημα |
Θερμοκρασία δοκιμής |
Μετρήσεις σε 20-30° C
|
Οι μετρήσεις σε 23° C και οι τιμές CO2 διορθώθηκαν σε 14° C |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ - RDE
Εκπομπές πραγματικής οδήγησης - RDE
Εκτός από το WLTP, το RDE θα είναι επίσης υποχρεωτικό για όλους τους κατασκευαστές οχημάτων στην ΕΕ, καθώς και στην Ελβετία, την Τουρκία, τη Νορβηγία, το Λιχτενστάιν, το Ισραήλ και την Ιρλανδία από τον Σεπτέμβριο του 2018.
Σε αυτές τις δοκιμές RDE, οι εκπομπές ρύπων όπως τα οξείδια του αζώτου (NOx) και τα σωματίδια πετρελαίου μετρώνται στον δρόμο, κάτι που καθορίζει τις μέσες πραγματικές εκπομπές που αναμένονται στην καθημερινή οδήγηση.
Το WLTP είναι η συντομογραφία του αγγλικού όρου «Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure» που σημαίνει «Παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων».
Είναι μια νέα διαδικασία δοκιμών που παρέχει μια πιο ρεαλιστική επισκόπηση της κατανάλωσης καυσίμου του οχήματος και των εκπομπών CO2. Από τον Σεπτέμβριο του 2018, όλα τα οχήματα που ταξινομούνται για πρώτη φορά πρέπει να εγκρίνονται από το WLTP. Το WLTP θα αντικαταστήσει σταδιακά την προηγούμενη διαδικασία δοκιμών του Νέου ευρωπαϊκού κύκλου οδήγησης (NEDC).
Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ενός οχήματος εξαρτώνται πάντα από το ατομικό στιλ οδήγησης, το οποίο έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία δεδομένων οδήγησης για το WLTP από όλο τον κόσμο. Αυτά τα δεδομένα έχουν χρησιμοποιηθεί για τον καθορισμό τεσσάρων αντιπροσωπευτικών φάσεων με διαφορετική μέση ταχύτητα: Χαμηλή, Μεσαία, Υψηλή και Πολύ Υψηλή.
Σε κάθε μία από αυτές τις φάσεις, υπάρχουν διαφορετικές εντάσεις πέδησης, επιτάχυνσης και περίοδοι όπου το όχημα είναι σταματημένο, ώστε να αντικατοπτρίζονται τυπικές καταστάσεις καθημερινής οδήγησης. Ο συνδυασμός αυτών των φάσεων αποτελεί τον γνωστό ως «κύκλο οδήγησης».
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου θα παρουσιαστούν για τέσσερις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης με συνολική συνδυαστική τιμή για βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, υβριδικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.
Το WLTP σημαίνει ότι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 που υποδεικνύονται στις προδιαγραφές αυτοκινήτων αντικατοπτρίζουν πιο καλά τις πραγματικές.
Δεδομένου ότι το WLTP λαμβάνει υπόψη τον μεμονωμένο προαιρετικό εξοπλισμό στο όχημά σας (όπως χειμερινά ελαστικά ή γυάλινη οροφή), οι τιμές είναι ακόμη πιο ρεαλιστικές, καθώς βασίζονται στην ακριβή διαμόρφωση του οχήματός σας.
Ωστόσο, οι πιο ρεαλιστικές τιμές δίνουν αποτελέσματα με υψηλότερη κατανάλωση και τιμές CO2 για οχήματα με κινητήρες καύσης και με μειωμένη εμβέλεια μπαταρίας για τα ηλεκτρικά οχήματα (συμπεριλαμβανομένων των plug-in υβριδικών). Αυτό μπορεί επίσης να σημαίνει ότι το όχημά σας υπόκειται σε υψηλότερο φορολογικό συντελεστή. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα που έχουν εγκριθεί βάσει του WLTP θα εξακολουθήσουν να φορολογούνται με τις τιμές εκπομπών CO2 του NEDC. Βραχυπρόθεσμα, τα συστήματα φορολογίας με βάση το CO2 δεν θα αλλάξουν (φόρος CO2, φόρος εταιρικών αυτοκινήτων).
RDE σημαίνει «Εκπομπές πραγματικής οδήγησης» (Real Driving Emissions). Πρόκειται για μια νέα διαδικασία για τη μέτρηση ρύπων όπως τα οξείδια του αζώτου (NOx) και τα σωματίδια πετρελαίου.
Η πιο σημαντική πτυχή του RDE, όπως υποδηλώνει το όνομα, είναι ότι η μέτρηση πραγματοποιείται στον δρόμο με ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης και όχι στο εργαστήριο. Μια έξυπνη συσκευή γνωστή ως «Φορητό σύστημα μέτρησης εκπομπών» (Portable Emissions Measurement System - PEMS) είναι προσαρτημένη στην εξάτμιση του οχήματος για αυτές τις δοκιμές.
Το Euro 6 είναι το όνομα του τρέχοντος προτύπου εκπομπών καυσαερίων που καθορίζει τα όρια για τους ρύπους. Καθορίζει τις χαμηλότερες μέγιστες τιμές για τις εκπομπές σωματιδίων και οξειδίου του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο πρότυπο Euro 5.
Από τον Σεπτέμβριο του 2018 [Ισχύει για τα νέα οχήματα που πωλούνται. Τα νέα οχήματα που εισήχθησαν στην αγορά υπόκεινταν στα νέα πρότυπα εκπομπών καυσαερίων έναν χρόνο νωρίτερα] , το Euro 6 εισήλθε στη δεύτερη φάση του: Euro 6.2. Αυτό απαιτεί χαμηλότερα όρια για τις εκπομπές σωματιδίων από βενζινοκίνητα οχήματα σε σχέση με την προηγούμενη φάση.