Στις 12 Δεκεμβρίου 2024 είχαμε τη χαρά να παρουσιάσουμε το N°8, το κουπέ SUV νέας γενιάς, το οποίο επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα της κινητικότητας και της 100% ηλεκτρικής οδήγησης.
Βυθιστείτε στον κόσμο του N°8 και ανακαλύψτε τα μυστικά πίσω από το σχεδιασμό του χάρη σε αποκλειστικό, πρωτόγνωρο περιεχόμενο.
Ξεκινήστε το αποκλειστικό σας ταξίδι στη γένεση του N°8, αναδεικνύοντας την τεχνογνωσία και τις τεχνολογίες αιχμής που αναπτύχθηκαν από τις ομάδες μας για να εγγυηθούν εξαιρετική ακουστική και αεροδυναμική.
Το ξέρατε;
Από τη στιγμή που το πρωτότυπο DS AERO SPORT LOUNGE παρουσιάστηκε στις αρχές του 2020, το N°8 ήταν ήδη στο μυαλό των σχεδιαστών.
Με τη δυναμική σιλουέτα του, το N°8 έχει σχεδιαστεί για αποδοτικότητα, ενσαρκώνοντας το μέλλον των Coupé SUV. Ένα εντυπωσιακό αμάξωμα με ρέουσες γραμμές και ευρύχωρη καμπίνα, συνδυάζει σύγχρονη μηχανική και δεξιοτεχνία για να προσφέρει εξαιρετική άνεση και εμβέλεια σχεδιασμένη για μεγάλες αποστάσεις.
Στο μπροστινό μέρος, το N°8 υιοθετεί μια κάθετη υπογραφή LED που ονομάζεται DS LIGHTBLADE. Η εκλεπτυσμένη κατά μήκος της μάσκας φωτεινή υπογραφή ενισχύει το κύρος του N°8 και το καθιστά ένα ορατά εμβληματικό αυτοκίνητο στο δρόμο. Τα οριζόντια φώτα ημέρας πλαισιώνονται από 8 LED που θυμίζουν το μοτίβο "Clous de Paris" το οποίο παραπέμπει στη χαρακτηριστική γκιλοσέ διακόσμηση του εσωτερικού.
Όπως και στο DS AERO SPORT LOUNGE, η εκτεταμένη διχρωμία χρησιμοποιεί ένα βαθύ μαύρο χρώμα. Αυτό το χρώμα υπάρχει στην οροφή, συνεχίζει στο καπό και εκτείνεται μέχρι τη μάσκα του ψυγείου. Αυτό το εκτεταμένο biton ενισχύει τον χαρακτήρα και την κομψότητα της σιλουέτας και αποτελεί ένα νεύμα στις μεγάλες ώρες του γαλλικού αμαξώματος.
Η τεχνολογία "Paintjet" που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία της μαύρης επιφάνειας του δίχρωμου καπό biton αποτελεί παγκόσμια πρωτοπορία στη μαζική παραγωγή. Η διαδικασία εφαρμογής της παρακάμπτει το στάδιο του φούρνου, περιορίζοντας έτσι τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Στο εσωτερικό, το ταμπλό που αγκαλιάζει τους επιβάτες, τα λεπτεπίλεπτα καθίσματα και η προσεκτική επιλογή υλικών, αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για την ατμόσφαιρα του N°8, η οποία επικεντρώνεται στην άνεση και τη γαλήνη.
Η πτέρυγα του ταμπλό περιβάλλει τους επιβάτες και ενσαρκώνει τη φιλοσοφία του «seamless design»: είναι ταυτόχρονα διακοσμητική, σαν ένα κομμάτι υψηλής χειροτεχνίας, και εξαιρετικά τεχνική, ενσωματώνοντας το ηχοσύστημα, τους αεραγωγούς και τις φωτεινές υπογραφές. Αναδεικνύει απόλυτα τη σύνθεση του «High-Craft» και του «High-Tech», που συμβολίζει την αρμονική συνύπαρξη της τεχνολογίας με την τέχνη της επεξεργασίας υλικών όπως το αλουμίνιο και το ξύλο.
Η μεγάλη καμπύλη που διαμορφώνει το εσωτερικό προσδίδει δυναμισμό και ταυτόχρονα ηρεμία, χάρη στην καθαρότητα του σχεδιασμού της.




Ένα επίπεδο συνεργασίας που δεν έχει επιτευχθεί ποτέ πριν μεταξύ των σχεδιαστών και των μηχανικών αεροδυναμικής και απόδοσης κατέστη δυνατό με τη βοήθεια ειδικών στην ψηφιακή προσομοίωση και τις αεροσήραγγες,
Κάθε γραμμή, κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αποδοτικότητα χωρίς συμβιβασμούς στην αισθητική.
Για να διασφαλιστούν τα επίπεδα ηχομόνωσης που αποτελούν κορυφή στην κατηγορία του, πραγματοποιήθηκαν αυστηρές δοκιμές σε ημιηχομονωτικό θάλαμο. Αυτός ο θάλαμος, είναι σχεδιασμένος για να απορροφά το μεγαλύτερο μέρος του περιβαλλοντικού θορύβου χάρη στις ειδικές ηχοαπορροφητικές επιφάνειές της, επιτρέποντας την επίτευξη ενός εξαιρετικά χαμηλού επιπέδου θορύβου 10 έως 15 dB. Μέσα σε αυτό τον ημιηχομονωτικό θάλαμο, κάθε πηγή θορύβου του οχήματος, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρικού κινητήρα, εξετάζεται με απόλυτη λεπτομέρεια, ώστε να εντοπιστούν και να περιοριστούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό οι ανεπιθύμητοι ήχοι.
Κάθε εξωτερικό εξάρτημα που έρχεται σε επαφή με τη ροή του αέρα έχει σχεδιαστεί και στη συνέχεια κατασκευαστεί σε πρωτότυπο. Οι αεροδυναμικές επιδόσεις των προτάσεων που προέκυψαν από το σχεδιασμό αξιολογήθηκαν με τη χρήση τρισδιάστατων προσομοιώσεων και στη συνέχεια σε αεροσήραγγα. Όλοι οι πιθανοί συνδυασμοί των ρυθμίσεων επικυρώθηκαν σε πρωτότυπο για να υπολογιστεί η αυτονομία της διαμόρφωσης. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 400 ώρες σε αεροσήραγγα και υπολογίστηκαν πάνω από 800 διαμορφώσεις.
Αυτά τα στάδια επέτρεψαν τη μείωση της αντίστασης του αέρα: οι μελέτες είχαν ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 15dm² και 60 χλμ αυτονομίας με συνδυασμένο WLTP.
Ετοιμάζουμε και άλλες πρωτότυπες και αποκλειστικές παρουσιάσεις για να ανακαλύψετε το N°8 από μια νέα οπτική γωνία.
Θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε συναρπαστικά βίντεο, που αποκαλύπτουν κάθε λεπτομέρεια του εξωτερικού και του εσωτερικού του N°8, από τους ειδικούς μας με πάθος και γνώση.